DOCUMENTE NECESARE PENTRU ATESTAREA TITLURILOR DE CALIFICARE DE ASISTENT MEDICAL GENERALIST PENTRU CARE NU SE CERE EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ
Activitate online
În conformitate cu ORDINUL M.S. Nr. 30 din 07/1/2022, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 25 din 7 ianuarie 2022 și tinând cont de contextul epidemiologic actual,
OAMGMAMR filiala Călărași instituie urmatoarele măsuri:
- depunerea actelor si a solicitărilor se va face EXCLUSIV ONLINE, prin email la adresa : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- relatiile cu publicul sunt limitate doar pentru eliberarea documentelor originale
ORDINUL M.S. Nr. 30 din 07/1/2022:
Anexa, pct. B. Pentru alte persoane decât personalul angajat
1. Intrarea într-o incintă este permisă doar pentru persoanele care, în mod rezonabil, au motive justificate de a se afla în acea incintă.
2. În cazul în care este necesară doar predarea unor documente, colete etc., aceasta se va realiza în afara incintei, direct persoanei căreia îi sunt destinate, cu respectarea măsurilor de precauție.
3. Dacă este necesară intrarea în incintă, sunt obligatorii triajul epidemiologic și dezinfectarea mâinilor.
Organizare curs infirmiere
OAMGMAMR filiala Călărași organizează program de calificare pentru ocupația de Infirmieră
Cod COR : 5132.2.1
Diploma este recunoscută în Uniunea Europeană.
Documente necesare înscrierii :
- Copie de pe diploma ultimei școli absolvite (minim 8 clase)
- Copie de pe Cartea de identitate, certificat de naștere, certificat de căsătorie (acolo unde este cazul)
- Certificat de sănătate fizică (de la medicul de familie)
- Certificat de sănătate psihică (de la medicul specialist psihiatru)
Cursul are o durată de 360 de ore.
Anunț privind organizarea alegerilor organelor de conducere ale OAMGMAMR
ANUNȚ
Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România organizează, în perioada 23.11.2021 – 16.12.2021, alegeri pentru desemnarea organelor de conducere, la nivel teritorial și național, conform Regulamentului electoral aprobat prin Hotărârea Consiliului național al Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România nr.36/24.11.2016, cu modificările și completările ulterioare.
Regulamentul electoral este publicat pe site-ul OAMGMAMR: www.oamr.ro aici
Avizele de liberă practică 2022
Filiala Călărași începe eliberarea avizelor de liberă practică pentru anul 2022.
Avizele vor fi eliberate în perioada 01 octombrie – 31 decembrie 2021.
Avizele vor fi eliberate „la data începerii activității profesionale sau în ultimul trimestru al anului în curs pentru anul următor”.
Asistenții medicali angajați în spitale se vor adresa reprezentanților Filialei din unitatea angajatoare.
Condițiile eliberării avizului sunt aceleași:
a) asigurare de raspundere civilă pentru greșeli în activitatea profesională, valabilă pentru perioada 01 ianuarie – 31 decembrie 2022, cu respectarea sumei minime de asigurare prevăzută legal pentru locul de muncă: 10.000 de euro pentru unitățile cu paturi, indiferent de specialitate; 4.000 de euro pentru cele fără paturi (cabinete, clinici, laboratoare); 2.000 de euro pentru asistenții medicali din farmaciile cu circuit deschis, asistenții medicali de igienă și sănătate publică și asistenții medicali care profesează în institute/secții de medicină legală;
b) plata cotizației la zi;
c) realizarea numărului minim de credite de educație profesională continuă pe anul în curs (cursurile pot fi efectuate gratuit, pe emc.oamr.ro).
Membrilor OAMGMAMR care, la data solicitării, nu îndeplinesc condițiile prevăzute și celor care solicită avizul după data de 31 decembrie 2021, eliberarea avizului anual se va face cu valabilitate doar de la data solicitării și a îndeplinirii tuturor cerințelor legale.
Răspunderea pentru exercitarea profesiei de asistent medical generalist, moașă sau asistent medical, fără aviz anual, revine membrului OAMGMAMR în cauză și angajatorului.
METODOLOGIE privind întocmirea şi eliberarea certificatului de status profesional curent pentru asistenţii medicali generalişti, moaşe şi asistenţii medicali
METODOLOGIE privind întocmirea şi eliberarea certificatului de status profesional curent pentru asistenţii medicali generalişti, moaşe şi asistenţii medicali
ART. 1
(1) Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România atestă onorabilitatea şi moralitatea profesională a membrilor săi, asistenţi medicali generalişti, moaşe şi asistenţi medicali în scopul garantării calităţii serviciilor de îngrijiri de sănătate pe care le furnizează, precum şi a garantării siguranţei pacienţilor aflaţi în relaţie cu aceştia.
(2) Activitatea de atestare constă în întocmirea şi eliberarea certificatului de status profesional curent şi se efectuează de către filialele judeţene, respectiv de către filiala municipiului Bucureşti ale Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România.
(3) În sensul prezentei metodologii, prin certificat de status profesional curent se înţelege documentul cuprinzând datele personale relevante cu privire la competenţa, onorabilitatea şi moralitatea cu care titularul, după caz, asistent medical generalist, moaşă sau asistent medical, exercită profesia la data emiterii acestuia. Certificatul de status profesional curent, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 1, nu atestă experienţa profesională a titularului.
(4) Filialele judeţene, respectiv filiala municipiului Bucureşti ale Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România se denumesc în continuare, după caz, filiala/filialele OAMGMAMR.
Eliberare certificate absolvire program de specializare -sesiunea 2021
Începând cu data de 20.12.2021, absolvenții Programelor de specializare – sesiunea 2021 se vor prezenta la sediul OAMGMAMR Filiala Călărași în vederea ridicării diplomei de absolvire a programului.
Documentul va fi eliberat titularului sau persoanei împuternicite de către acesta (procură notarială) pe bază de semnătură. Acesta se va legitima cu cartea de identitate.
Program eliberare: Luni-Joi, interval orar 09:00 - 14:00
Certificatele pot fi ridicate de la sediul OAMGMAMR FILIALA CĂLĂRAȘI
CALENDARUL ALEGERILOR ORGANELOR DE CONDUCERE ALE OAMGMAMR - 2021
CALENDARUL ALEGERILOR ORGANELOR DE CONDUCERE ALE OAMGMAMR - 2021
ALEGEREA ORGANELOR DE CONDUCERE LA NIVEL JUDEȚEAN/MUN. BUCUREȘTI
Turul I
23.11. - 25.11.2021
– între orele 10.00 - 16.00 - depunerea candidaturilor;
26.11.2021
– până la ora 16.00 - afişarea listelor cu candidaţi;
29.11.2021
- între orele 7.00-16.00 - la Comisia Electorală Județeană - alegerea reprezentanţilor în Adunarea generală județeană / mun. Bucureşti
- între orele 7.00-15.00 - la subcomisiile electorale și validarea rezultatelor alegerilor;
02.12. – 03.12.2021 - alegerea membrilor în Consiliul judeţean/ municipiului Bucureşti și validarea rezultatelor alegerilor;
- alegerea Biroului Consiliului judeţeană /municipiului Bucureşti, în termen de 24 de ore și validarea rezultatelor alegerilor;
.
Turul II
06.12.-07.12.2021 - alegerea membrilor în Consiliul judeţean/ municipiului Bucureşti;
- alegerea Biroului Consiliului judeţean/ municipiului Bucureşti, în termen de 24 de ore.
până la data de 09.12. 2021 - transmiterea proceselor - verbale de validare a rezultatelor finale ale alegerilor.
ALEGEREA ORGANELOR DE CONDUCERE LA NIVEL NAŢIONAL
15.12.2021 - între orele 09.00 - 12.00 - depunerea candidaturilor;
15.12.2021 ora 15.00- afişarea listelor;
16.12.2021 între orele 9.00 – 12.00 - alegerea membrilor Biroului executiv și a președintelui OAMGMAMR și validarea rezultatelor finale ale alegerilor.
Modificare program secretariat 01 - 05 noiembrie 2021
ANUNȚ,
În perioada 01 - 05 noiembrie 2021, programul de lucru cu publicul al secretariatului O.A.M.G.M.A.M.R Călărași se modifică după cum urmează:
- 08:00 - 12:00
Programul cu publicul în perioada menționată va fi asigurat de dna contabil Dragomir Anica.
Pentru orice informații suplimentare, puteți apela numărul de telefon/fax 0242.315.343, în intervalul de mai sus.
Mulțumim pentru înțelegere,
Echipa O.A.M.G.M.A.M.R. Călărași
Eliberare Certificate de grad principal sesiunea Septembrie 2021
Asistenții medicali generaliști, moașele și asistenții medicali, care au promovat examenul de grad principal în sesiunea Septembrie 2021, își pot ridica certificatele de grad principal de la sediul filialei (str. Progresul, bloc BBB, etaj 5).
În vederea actualizarii Cerificatului de membru si Avizului anual cu gradul principal, vă rugăm sa aveți cele două documente în original în momentul prezentării pentru eliberarea certificatului de grad principal.
Certificatele de grad principal se eliberează titularilor, în baza cărții de identitate, de Luni-Vineri, între orele 09:00-14:00.