Modificare program secretariat 22-26.03.2021

ANUNȚ, 

În perioada 22-26 martie 2021, programul de lucru cu publicul  al secretariatului O.A.M.G.M.A.M.R Călărași se modifică după cum urmează:

  • 08:00 - 11:10

Programul cu publicul în perioada menționată va fi asigurat de dna contabil Dragomir Anica.

Pentru orice informații suplimentare, puteți apela numărul de telefon/fax 0242.315.343, în intervalul de mai sus.

Mulțumim pentru înțelegere,

Echipa O.A.M.G.M.A.M.R. Călărași

Informare privind personalul implicat în procesul de vaccinare

În urma demersurilor Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România prin care ne-am adresat ministrului sănătății prin adresa nr, 94/11.02.2021 referitor la interpretarea prevederilor OUG nr. 3/2021 privind unele măsuri pentru recrutarea și plata personalului implicat în procesul de vaccinare împotriva COVID-19 si stabilirea unor măsuri în domeniul sănătății și a Ordinului comun MS-MDLPA nr. 73/83/2021 pentru punerea în aplicare a prevederilor art. 4 alin. (2) și (3) din OUG nr. 3/2021 cu privire la încheierea contractelor de prestări de servicii cu asistenții medicali care își desfășoară activitatea în centrele de vaccinare, vă informăm că prin adresa nr. 09/02.03.2021 Ministerul Sănătății ne-a comunicat:
"contractul de prestări servicii prevăzut în anexa la Ordinul comun MS-MDLPA nr. 73/83/2021 se va încheia numai de către asistenții medicali care sunt înregistrați ca persoană fizică independentă, în condițiile legii.”

Ataşamente:
Download-ează fișierul (ADRESA 156 10.03.2021.pdf)ADRESA 156 10.03.2021.pdf[ ]666 kB

Curs: CONTROLUL TUBERCULOZEI

ANUNȚ

pentru asistenții medicali din secțiile sau dispensarele de Pneumoftiziologie interesați să participe la un curs pe tema CONTROLUL TUBERCULOZEI
În acest moment, se fac înscrieri la ULTIMUL CURS Controlul tuberculozei din cadrul proiectului „Consolidarea controlului TB prin creșterea competențelor profesioniștilor din domeniul TB”!
Cursul este gratuit, creditat cu 15 puncte EMC și se desfășoară în perioada 9-17 martie 2021, pe platforma naţională OAMGMAMR.
El este organizat sub forma a 5 webinarii susţinute de medici pneumologi din cadrul Institutului de Pneumoftiziologie „Marius Nasta”, cu experiență vastă în domeniul controlului tuberculozei și abilități de formatori extrem de bine apreciate de foștii cursanți.
Înscrierea se poate face direct pe site-ul proiectului https://controltb.ro/calendar-sesiuni/ sau prin contactarea echipei de proiect la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Organizare curs infirmiere

INFIRMIERE.jpg

OAMGMAMR filiala Călărași organizează program de calificare pentru ocupația de Infirmieră
Cod COR : 5132.2.1
Diploma este recunoscută în Uniunea Europeană.

Documente necesare înscrierii : 

  • Copie de pe diploma ultimei școli absolvite (minim 8 clase)
  • Copie de pe Cartea de identitate, certificat de naștere, certificat de căsătorie (acolo unde este cazul)
  • Certificat de sănătate fizică (de la medicul de familie)
  • Certificat de sănătate psihică (de la medicul specialist psihiatru)

Cursul are o durată de 360 de ore.

Hotărârea Consiliului național al OAMGMAMR nr. 4/16.03.2021

HOTĂRÂRE nr.4 / 16.03.2021
pentru modificarea şi completarea Hotărârii Consiliului naţional al Ordinului
Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România
nr.35/2015 privind eliberarea Certificatului de membru al Ordinului Asistenţilor
Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România însoţit de avizul anual
Având în vedere prevederile art.5 alin.(1) din Anexa la Ordinul Ministrului Sănătăţil nr.1454/ 2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, de moaşă şi de asistent medical în regim independent,
În temeiul prevederilor art.53 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum şi organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, aprobată cu modificări prin Legea nr. 53/2014, cu modificările şi completările ulterioare, coroborate cu prevederile art. 26 alin.(6) din Statutul Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, adoptat în baza Hotărârii Adunării generale naţionale a Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, cu modificările şi completările ulterioare,
Consiliul naţional al Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România emite următoarea:
HOTĂRÂRE
Art.I Hotărârea Consiliului naţional al Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România nr.35 / 04.12.2015 privind eliberarea Certificatului de membru al Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România însoţit de avizul anual, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 951 din 22 decembrie 2015, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează, după cum urmează:

Organizare curs infirmiere

INFIRMIERE.jpg

OAMGMAMR filiala Călărași organizează program de calificare pentru ocupația de Infirmieră
Cod COR : 5132.2.1
Diploma este recunoscută în Uniunea Europeană.

Documente necesare înscrierii : 

  • Copie de pe diploma ultimei școli absolvite (minim 8 clase)
  • Copie de pe Cartea de identitate, certificat de naștere, certificat de căsătorie (acolo unde este cazul)
  • Certificat de sănătate fizică (de la medicul de familie)
  • Certificat de sănătate psihică (de la medicul specialist psihiatru)

Cursul are o durată de 360 de ore.

Curs EMC: comunicare pentru vaccinare


vaccination.jpg
Şcoala Naţională de Sănătate Publică, Management şi Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti organizează în parteneriat cu Centrul pentru Politici și Servicii de Sănătate (CPSS)
programul de educaţie medicală continuă la distanță Comunicarea interpersonală în vederea creșterii acoperirii vaccinale în cadrul proiectului “Creșterea acoperirii vaccinale în județele Călărași și Timiș prin îmbunătățirea comunicării între personalul din asistența medicală primară și comunitară și părinți/aparținători ai copiilor”, finanțat de UNICEF România, adresat asistenților medicali din asistența medicală primară, asistenților medicali comunitari și mediatorilor sanitari precum și medicilor de familie din judetele Timiș si Călărași, care se desfăşoară online pe platforma perfmed.ro

 

Pentru a va crea un cont de utilizator pe platforma perfmed, link-ul  https://www.perfmed.ro/ :

  • Accesați butonul Autentificare din colțul din dreapta sus al paginii
  • Accesați butonul din josul paginii (Creează cont)
  • Cititi si acceptați politicile platformei
  • Completaţi informaţiile din formularul de înscriere
  • Vi se va trimite un mesaj (email) la adresa furnizată anterior
  • Este posibil ca mesajul sa ajungă în SPAM (poștă nedorită) sau chiar sa nu poata fi transmis din cauza unor motive tehnice, independente de noi.
  • Conturile neconfirmate în decurs de 1 oră se șterg automat
  • Citiţi emailul şi daţi clic pe link-ul pe care îl conţine SAU copiați-l în adresa browser-ului și lansați-l
  • Contul dvs. va fi confirmat şi veţi fi autentificat pe platformă
  • Accesati cursul : Comunicarea interpersonală în vederea creșterii acoperirii vaccinale

 

Menționăm că:

  • Acest curs este gratuit pentru asistenții medicali din asistența medicală primară si asistența medicală comunitară, dar și pentru medicii de familie din județele Timiș si Călărași;
  • este creditat 12 credite EMC
  • se desfășoară în perioada ianuarie -martie 2021
  • participanții la curs înregistrați în platforma vor fi invitați după finalizarea cursului la sesiuni online cu durata de două ore privind comunicarea pentru vaccinarea împotriva virusului SARS CoV2, sesiuni ce vor fi organizate în cursul lunilor februarie-martie 2021.

Vă mulţumim, asigurându-vă de întreaga noastră consideraţie,

DIRECTOR GENERAL,

           Prof. univ. dr. Cristian VLĂDESCU

Conferința Anuală a Filialei București a O.A.M.G.M.A.M.R

conferinta2020.png

Stimati colegi,

Am onoarea de a vă invita să participați la Conferinței Anuală a Filialei București a O.A.M.G.M.A.M.R., care va avea loc în perioada 16-17 decembrie 2020.

Ediția din acest an a evenimentului se va desfășura în format virtual, întrucât, în contextul epidemiologic care a zguduit din temelii toate sistemele sanitare, am fost în imposibilitatea de a sărbători și am fost nevoiți să suspendăm organizarea Conferinţei initial programată pentru luna mai.

O conferință online rămâne cel mai bun mod de a reuni comunitatea profesională a asistenților medicali generaliști, moașelor și asistenților medicali, putând acorda tuturor posibilitatea de comunicare, informare și dezvoltare profesională.

Adaptat exigențelor specifice mediului virtual, evenimentul se concentrează pe provocările și răspunsul sistemului de sănătate din România la impactul cu pandemia de Covid 19, pe cercetarea și implementarea celor mai bune practici la patul pacientului, pe noutățile despre vaccinarea Anti SARS - CoV2, pe managementul situațiilor de criză etc.

Mentionez ca nu se percepe taxa de participare la eveniment si ca acesta este creditat .
In cazul in care considerati ca actiunea este de interes pentru colegii d-voastra, va rog sa o promovati catre acestia.
Pentru inscriere este necesara completarea formularului https://ralcom.eventsair.com/conferina-anuala-oamgmamr---filiala-bucureti/formular-de-inregistrare/Site/Register

Pentru mai multe informatii va stau la dispozitie!

Cu stima,
Carmen Mazilu

 

Hotărârea nr. 5 din 11.03.2020 privind eliberarea avizului anual

În temeiul art.53 alin. (2) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moașă și a profesiei de asistent medical, precum și organizarea și funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenţilor Medicali din România, aprobată cu modificări prin Legea nr.53/2014, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul Naţional al Ordinului Asistenţilor Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenţilor Medicali din România (OAMGMAMR), întrunit în ședința din data de 11.03.2020, emite următoarea:

HOTĂRÂRE

Art. 1 Avizul anual se eliberează la cerere, la data începerii activității profesionale sau în ultimul trimestru al anului în curs pentru anul următor, dacă sunt îndeplinite cumulativ condiţiile prevăzute de reglementările legale în vigoare:

  1. asigurare de răspundere civilă pentru greșeli în activitatea profesională, valabilă pentru anul calendaristic pentru care se solicită avizul, cu respectarea sumei minime de asigurare prevăzută legal pentru locul de muncă în care solicitantul exercită profesia de asistent medical/moașă;
  2. plata cotizaţiei la zi;
  3. realizarea numărului minim de credite de educaţie profesională continuă pe anul în curs.

Art. 2 Membrilor OAMGMAMR care la data solicitării nu îndeplinesc condiţiile prevăzute la art.1 și celor care solicită avizul după data de 31 decembrie, eliberarea avizului anual se va face cu valabilitate doar de la data solicitării și a îndeplinirii tuturor cerințelor legale.

Art.3 Răspunderea pentru exercitarea profesiei de asistent medical generalist, moașă sau asistent medical fără aviz anual, revine membrului OAMGMAMR în cauză și angajatorului.

Art.4 Prezenta hotărâre intră în vigoare la data aprobării de către Consiliul Național al Ordinului Asistenţilor Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenţilor Medicali din România și abrogă Hotărârea nr. 27/21.11.2019 privind perioada de eliberare a avizului anual.

Art. 5 Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Mai multe articole...